Επιστροφές & Ακυρώσεις

Επιστροφές

Ως πελάτης του www.elenashop.gr και της επιχείρησης με την επωνυμία «ΕΛΕΝΗ ΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ» έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει στην περίπτωση που αλλάξατε γνώμη ή το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας ή είναι ελαττωματικό και φθαρμένο. Αφού παραλάβετε τη παραγγελία σας, έχετε επτά (7) ημερολογιακές μέρες να επιστρέψετε το προϊόν συνοδευόμενο πάντα από την απόδειξη αγοράς του. Στην παραπάνω κατηγορία δεν περιλαμβάνεται η κατηγορία προϊόντων «ΜΑΓΙΟ» στην οποία έχετε δυνατότητα επιστροφής μέσα (3) εργάσιμες μέρες. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική κατάσταση παραλαβής του από εσάς, δηλαδή στη πρωτότυπη συσκευασία, κλειστό, άθικτο, χωρίς να έχει αφαιρεθεί η ετικέτα και χωρίς φθορές. Αλλαγές σε προϊόντα με ταινία για λόγους υγιεινής (σλιπ, σλιπ μαγιό, κλπ) δε θα γίνονται δεκτές σε περίπτωση που η ειδική ταινία έχει αφαιρεθεί.

Στη περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογή σας αμέσως μετά τη παραλαβή και έλεγχο των προϊόντων που επιστράφηκαν. Για λόγους ασφάλειας ο δικαιούχος του λογαριασμού θα πρέπει να είναι ο ίδιος που το όνομά του αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Στο ποσό που θα επιστραφεί με όποιον από τους παραπάνω τρόπους, δε θα συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής και τα πιθανά έξοδα επιστροφής παρά μόνο εάν είναι υπαιτιότητα του www.elenashop.gr.

Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους παραπάνω όρους επιστροφών και κριθεί ακατάλληλο για επιστροφή τότε αυτό θα επιστρέφεται στο πελάτη. Τα μεταφορικά έξοδα θα επιβαρύνουν τον ίδιο. Θα γίνεται ενημέρωση μέσω email με την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ακυρώσεις

Σε περίπτωση επιθυμίας του πελάτη να ακυρώσει την παραγγελία, αυτή θα πρέπει να γίνει στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη στιγμή της παραγγελίας έως την ολοκλήρωσή της (ολοκληρωμένη θεωρείται μία παραγγελία εάν ο πελάτης έχει δεχθεί email που να αναφέρει την ολοκλήρωσή της). Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ισχύουν οι όροι που αναγράφονται στην ενότητα “Επιστροφές & Ακυρώσεις“. Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας η επιστροφή των χρημάτων (εφόσον έχει γίνει η χρέωση) θα ακολουθήσει τη διαδικασία ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής. Θα γίνει ενημέρωση μέσω email με την ολοκλήρωση της διαδικασίας.